SATI no te connexió des d'avui a les 8am.
Ho acabo de mirar ara i continua exactament igual (desconnectats).
Els dipòsis si que funcionen....
Em sembla que s'estan barrejant coses diferents. A SATI no cal que provin
res fins que no arreglin la seva ràdio. És un client normal, per tant no
és un problema de rutes... Si l'AP va, ells haurien d'anar...

Vull dir que no barrejeu els problemes que puguin haver avui al proxy SBG,
els de la setmana passada per tenir antenes mal encarades, o el que passa
des d'avui a les 8am a SATI, tot són coses diferents que per mala pata
deuen estar coincidint amb el temps, però diferents.