no vull desanimar, però si amb un ajuntament com el de vic ens va costar
prop de 2 anys que comencessin a col·laborar, no m'imagino amb un
ajuntament tan gran com el de barna, és més, anar a pels polítics no us
donarà més que disgustos, el  millor sempre son les associacions de
veïns, barris, etc etc, amb el poble es més fàcil parlar-hi :)

tot i així, sempre s'ha d'anar temptejant totes les opcions

El dl 19 de 03 del 2007 a les 14:00 +0100, en/na Eduard va escriure:
> Mercè,
> vindràs el dia 22? Ens ho pots explicar de viva veu.
> Podem intenta de bon principi, que totes aquestes AP que te l'ajuntament
> formin part d'una xarxa neutral i pugem accedir a tots aquest continguts que
> te l'ajuntament desde on sigui.
>
> Eduard.

gil forcada

guifi.net - una xarxa lliure que no para de créixer
guifi.net - a non-stopping free network