Hola companys/es,

De moment, em quedaré amb les ganes de conèixer a alguns de vosaltres
que hem parlat o ens hem escrit de fa un temps. Continuo sense sortir de
casa...

Per part de [EMAIL PROTECTED] estarem ben representats.
Bona feina, i ja enviareu un resum del que haveu parlat.

fins aviat,
xabier

PS. Ramon crec que tenim molts punts de coincidència en les anàlisi...

El dt 20 de 03 del 2007 a les 22:21 +0100, en/na Ramon Roca va escriure: