Hola a tots!

Jo també estic en processo de fer la meva contribució al desplegament de la
guifi per Barcelona.. Però de moment estic analitzant el entorno, es a dir,
estic intentant veure com està la cosa per accedir al terrat... com ficar el
cablejat... i tots aquestes dades tècnics...
Com ara, per la setmana santa vaig a estar fora... tindrà que esperar una
mica la cosa..

Però espero que tan aviat com sigui possible hi hagi alguna coseta per la
zona de Plaça Molina (Gracia-St. Gervasi).

Vinga, ja aniré informant  :-)
Sort amb els enllaços, apa!

CHK