No soc gens fotogènic...
D'això de la roda crec que estaria bé un dia fer.ne un escrit...
Crec que va estar bé, a mñes hi ha força gent amb ganes de fer lideratge...
Ara res... a projectar enllaços ;)

En/na Albert Sarle ha escrit:
Iep,

Vaig haver de marxar rapid per tornar cap al Valles en tren i em vaig perdre els 'corrillus' del final, pero crec que va ser molt instructiva, sobretot la roda de com tirar endavant els projectes que va explicar en Ramon a pregunta d'en Ricard de L'Hospitalet sobre quina era la formula magistral de guifi, pero tambe la forma participativa-espontania com es va desenvolupar la xerrada-presentacio, molt en la linia de les desconferencies que ara estan tant de moda.

En fi, us deixo quatre fotos(literal) :

Diapo d'en Al "guifi.net <http://guifi.net> a la conquesta de Barcelona!!!" :P
http://www.flickr.com/photos/lliurealbir/431229030/

En Sebastia i RR atenent al telefon en plena xerrada
http://www.flickr.com/photos/lliurealbir/431229189/ <http://www.flickr.com/photos/lliurealbir/431229189/>

En RR explicant la roda de guifi.net <http://guifi.net>
http://www.flickr.com/photos/lliurealbir/431229413/

i una altra mes de la roda:
http://www.flickr.com/photos/lliurealbir/431229620/

apali,

Albert

El 23/03/07, * merce* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

    Eduard wrote:
    > Fantàstic si pots venir; quants més siguem: més opinions, més
    diversitat,
    > més riquesa.
    > Aquesta es l'adreça
    >
    > 22/03/2007 a les 19:00

    juer, se m'ha passat. Estava convenc,uda que el 22 era avui
    divendres...

    espero que hagi anat be. Ja vindre a la proxima :)

    M&M