Hola, em conecto des del node CallSerrat i no surto a internet des de
dilluns. Haurien de funcionar els proxys? He provat ausa i esperança i no
funcionen. La conexio amb CallSerrat sembla que està bé i responen els
pings.

Suposo que deu tenir a veure amb els problemes amb el seminari. No sé però
si en aquest node hauria de funcionar la conexió amb els proxys o no. És per
saber si és problema meu o general.

Salut

El 02/10/07, Ramon Amblàs <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: