Ok, no sabia tot això, ho provaré.

Un parell de preguntes sobre el tema.
Estic donat d'alta al proxy ausa de Vic, em serveix el mateix usuari i
contrasenya pel de Calldetenes?
Per posar les IP i DNS fixes que he de posar a "Máscara de subred" i porta
d'enllaç predeterminada? I a "servidor DNS alternatiu" cal posar alguna cosa
també?

Gràcies.

El 03/10/07, Lluís Dalmau <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: