Eis!

Aquests dies, entre descans i descans de l'estudi de cara als examens,
estic probant de muntar un servidor fent servir discos SCSI.

Tinc un parell de servidors (un per fer de proxy i l'altre per penjar
web's) que tenen cadascun 2 discos SCSI (4.2gb) en mode RAID1 (mirror)
conectats a la seva respectiva tarja Adaptec SCSI al bus PCI.

La instal·lació de Ubuntu es realitza correctament, em deixa crear la
unitat md0 (que es per fer el RAID1 per software), instal·la el GRUB i
demés però a l'hora que arrenca el Pc, quan es posa a buscar discs aon hi
hagi un SistemaOperatiu, no sap trobar els discos SCSI i dona l'error
"DISK BOT FAILURE" o "NO OPERATING SYSTEM FOUND".

Es com si em faltes dir-li algo a la BIOS perquè vagi a buscar els discos
SCSI però no hi he vist cap opció.

Ho vaig trobar amb un Centos 5 obtenint el mateix resultat :(.

Us hi heu trobat? Que estic fent malament? (en principi els discs estan
ben configurats i tal, i funcionen be tant els discos com la tarja scsi).

Aviam si m'ilumineu ;)!!

Apa, salut!

Joan