Jo ho vaig provar també i al final em vaig comprar una tarja per fer RAID per
hardware, molt més fàcil :)

En tot cas, si tens RAID1, prova a arrencar llegint de la partició /dev/sda1,
en comptes de la raid, al ser els dos discos iguals, crec que s'ha de fer
així.

Quan ho volia muntar vaig provar de seguir aquesta guia
http://gentoo-wiki.com/HOWTO_Install_on_Software_RAID#Installing_Grub_onto_both_MBRs
 ,
aquí et diu que el botloader només pot accedir a un disc dur físic, no a una
partició raid.

El Sunday 25 November 2007 01:58:34 [EMAIL PROTECTED] va escriure: