Bones,

Es podria habilitar el https al bandoler, ho dic, pq quan es fa un
proxypass&proxyreverse a la xarxa, tot va en clar, i alguns ens agrada
conservar pulcre el user/pass sobre tot si es importat desde un altre drupal.

ServerName guifi.net
ProxyPass / https://10.138.xx.xx/
ProxyPassReverse / https://10.138.xx.xx/

Saludos