Ens estem trobant coses semblants amb la ADSL de les Cabanyes. La
majoria del temps no va, pero a vegades te connecio uns 20 segons i
despres 20 segons mes sense connectivitat. Un dia fins i tot sortia un
portal captiu de telefonica quan intentavem navegar.

Pel que hem esbrinat fins ara, diuen que hi ha una mena de creuament
entre dues linees. No ho entenc, pero es el que diuen els de
telefonica.

Ho dic perque no fos que passes quelcom semblant.