Bon dia a tothom, efectivament unes petites vacances van be a tothom ;)   (
aquesta tarda et truco Salada) jeje, q les trucades des de França son un pal
$$$

A veure, anem per parts:
1- Si que podríem estalviar-nos tot el tema de les plaques solars a Masies
però, i2cat i Transversal volen la màxima autonomia de l'enllaç (de 7 a 15
dies d'autonomia). Podríem trobar altres punts en aquest municipi però
aquest punt ens permet entrar fins a l'edifici de la UdV a on arriba la
fibra òptica de l'anella científica ( connexió de les universitats catalanes
). La qüestió es que hauríem de passar per sobre de la subestació elèctrica
a on ha d'anar la MAT (400.000V), per això estan demanant permís a
l'hospital de Vic per a fer-hi un rebot o si tb arriba fibra allà ens
quederem.

2- Efectivament des de Rupit no es veu Olot, però no deixa de ser un bon
punt per fer un segon enllaç cap a la Garrotxa.

3- Del mikrotik de Cabrera per a guifi.net, la nostra intenció es la
següent( de moment naltrus n'assumim el cost, com a mínim per Falgars i
l'enllaç de Manlleu cap a la Garrotxa ):
       -1 sectorial a 2,4GHz per Falgars de Bas ( són quatre gats però tb
tenen dret a l'accés a la informació )
      -2 planars a 5GHz ( una cap a Manlleu i l'altre cap a la Vall de Bas,
q ja hi vam parlar i estan enllaminats amb el projecte per tota la Vall ;)
)
      -3 una parabolica a 5GHz cap a la Mare de Deu del Mon o per la zona de
St Ferriol, Argelaguer,.... ( q ja començen a fer xarxa i aniria be
ellaçar-los a la Malla, així no sacrifiquen la ADSL per entrar a la web de
guifi i els mapes de ICC )

4- Bon Nadal [EMAIL PROTECTED]

El 12/12/07, Jordi Costa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: