  From: Pere Esteve
  To: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
  Sent: Wednesday, December 12, 2007 1:27 PM
  Subject: Re: [guifi-usuaris] provant de connectar masiesderodalesbasses

  Bon dia a tothom, efectivament unes petites vacances van be a tothom ;)   (
aquesta tarda et truco Salada) jeje, q les trucades des de França son un pal $$$

  A veure, anem per parts:
  1- Si que podríem estalviar-nos tot el tema de les plaques solars a Masies
però, i2cat i Transversal volen la màxima autonomia de l'enllaç (de 7 a 15 dies
d'autonomia). Podríem trobar altres punts en aquest municipi però aquest punt
ens permet entrar fins a l'edifici de la UdV a on arriba la fibra òptica de
l'anella científica ( connexió de les universitats catalanes ). La qüestió es
que hauríem de passar per sobre de la subestació elèctrica a on ha d'anar la
MAT ( 400.000V), per això estan demanant permís a l'hospital de Vic per a
fer-hi un rebot o si tb arriba fibra allà ens quederem.

  2- Efectivament des de Rupit no es veu Olot, però no deixa de ser un bon punt
per fer un segon enllaç cap a la Garrotxa.

  3- Del mikrotik de Cabrera per a guifi.net, la nostra intenció es la següent(
de moment naltrus n'assumim el cost, com a mínim per Falgars i l'enllaç de
Manlleu cap a la Garrotxa ):
         -1 sectorial a 2,4GHz per Falgars de Bas ( són quatre gats però tb
tenen dret a l'accés a la informació )
        -2 planars a 5GHz ( una cap a Manlleu i l'altre cap a la Vall de Bas, q
ja hi vam parlar i estan enllaminats amb el projecte per tota la Vall ;)  )
        -3 una parabolica a 5GHz cap a la Mare de Deu del Mon o per la zona de
St Ferriol, Argelaguer,.... ( q ja començen a fer xarxa i aniria be ellaçar-los
a la Malla, així no sacrifiquen la ADSL per entrar a la web de guifi i els
mapes de ICC )

  4- Bon Nadal [EMAIL PROTECTED]

  El 12/12/07, Jordi Costa <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
    Esteu parlant de l'ermita de Cabrera ?
    El punt que s'havia parlat del repetidor de TV de Rupit no té visió cap a
    Olot.
    No sé, potser puc ajudar en alguna cosa d'aquesta part del territori.