jajaja si? si que en saps de fer-te pesat si!
aqui si els emprenyaves gaire ens deien molt educadament que la donen de baixa, cosa que ara ja no cal si agafes els 30€ per trucades a fixes plana.

La mes bona és un operari de telefònica que va venir, ja farà un any, i li vam comentar el tema. El tio ens va dir que amb tanta distància mai aniria bé, però que nosaltres rai perquè estant a Gurb podiem connectar amb guifi.net, que era gratis i que anava molt millor i que no ens compliquéssim la vida... (ell era d'Olot o algun lloc així). Vaig mirar d'explicar-li que potser voldria les dues coses, però el tio insistia que el guifi.net era més apropiat, segurament esperonat al veure la cara de moniato que jo feia xDDD.

De fet mai connecta a més de 800k, i té forces desconnexions, fins i tot ni tansols anava amb els seus routers, la sorpresa és veure que el linksys si mes no connecta de tant en tant. Amb això dels mòdems adsl veig que son com les ràdios, no tots donen els mateixos db's. Potser ho fa la sort.

Mira, si mes no em serveix per calibrar routers :)

En/na Joan Llopart ha escrit:
Si tens soroll a la linea, ves emprenyant als de Telefonica. Jo
despres de 7 anys de rondinar, he aconseguit que hem canviin el parell
de kilometres de fil de coure descobert que tenia (instalat al voltant
del 1970).

No comment.

El 17/12/07, Ramon Roca <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:
No sé, avui s'ha portat bé. En tot cas aviseu si torneu a veure
qualsevol anormalitat.
Jo de mentres estic provant un altre router ADSL, un Linksys WAG200,
sobre una linia molt dolenta amb molt de soroll. És una ADSL2 i crec que
aquests mňdems van un pel millor i tene més sensibilitat...

En/na Joan Llopart ha escrit:
Ens estem trobant coses semblants amb la ADSL de les Cabanyes. La
majoria del temps no va, pero a vegades te connecio uns 20 segons i
despres 20 segons mes sense connectivitat. Un dia fins i tot sortia un
portal captiu de telefonica quan intentavem navegar.

Pel que hem esbrinat fins ara, diuen que hi ha una mena de creuament
entre dues linees. No ho entenc, pero es el que diuen els de
telefonica.

Ho dic perque no fos que passes quelcom semblant.