Els de Vic millor que vagin al centre cívic de la Guixa i aixi podran fer servir els altres proxys.
Els dels altres proxys no podran fer servir el de Vic.
Una mica lleig però és així.

Salut!

En/na santisam ha escrit:
es igual, no m'he explicat be
la gent si el te montat, vol sortir al mateix dia ( no t'hi has trobat...) llavors normalment els hi deixo el meu (federat) i despres posen al seu, quan vosaltres els hi doneu l'alta, perque ja funciona.
si a mes es tenen de donar d'alta portant un paper, s'allarga
per aixo demano un alta en una federat i explico que aniran mes rapid sortin per l'ausa (aixi segur que si donen) pero no pasa res, ja li fare portar al paper, aixo que tambe va be de tenir altres opcions de proxy per si en falla un, no??
gracies

2008/1/16, Ramon Amblàs <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>>:

    santisam va dir:
    > ya. pero era per tenir usuari per els federats, despres ja es
    fara de
    > l'ausa

    Millor a l'inrevés: els usuaris dels proxys federats no funcionen
    a ausa,
    els d'ausa funcionen als federats in/out.