> Això dels proxys només out és un perill.

Molt millor tenir un proxy out que no tenir-lo !!!

Que les coses es poden fer d'altres maneres, segur, però dir que és un
perill, no m'agrada :(

I més quan qualsevol pot donar-s'hi d'alta sigui de Vic o de les
antípodes. Una altra cosa és que quedi lleig, que qui l'ha posat tingui un
criteri concret, ... però com que ell n'és el padrí pot fer el que li doni
la gana, encara que a mi m'agradin més els proxys federats.

Lluís

Lluís