M'uneixo efusivament a les felicitacions!!!
Una cosa ( no sé si també s'ha comentat, si fos així perdoneu, que vaig una mica despenjat).Quan contesto coses pels fòrums, sempre hi sol haver algun usuari de Vic amb problemes. Estic convençut que perquè això del núvol cualli bé, és clau que alhora es munti una bona troncal per Vic i que s'ampliin els nodes de cobertura (ara hi ha molta saturació de connexions). S'està avançant també en això?. Seria també important.

Felicitats de nou!

En/na Pere Petit ha escrit:
Felicitats!
Això pinta bé, a veure si els del mercat del dissabte ara el faran on-line i no vindrà ningú a mercat! ;)

El 29/01/08, *albert homs* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

    Felicitats!!!
    (dit així amb una barreja d'admiració i enveja dolenta :) )
    Volem detalls!!!

    El 28/01/08, *Miquel Martos* <[EMAIL PROTECTED]
    <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

        Bona tarda!
        Aquest migdia la gent de minsvic han acabat de penjar a dos
        fanals de plaça dos Mikrotiks als qual s'hi pot connectar a
        nivell de carrer i que estan enllaçats en MESH dinàmic.

        Es la primera fase dels molts més que vindran escampats per
        tot vic :)
        Funcionen en mode HotSpot i es necessita autentificació per
        acceder-hi, però des de la mateixa plana que surt al
        connectar-hi, surt l'enllaç per donar-se d'alta ( gratuïtament
        , esclar! ) amb un formulari molt sencillet.
        Automàticament a l'entrar el nom d'usari i contrasenya ja es
        disposarà d'accés a internet per WEB utilitzant el proxy d'
        AUSA sense haver-lo de configurar.

        Esta tot encara en fase de proves, però es pot utilitzar!
        A veure si us animeu a fer un tomb per Plaça i amb un
        portatil, pda o mòbil amb wifi us hi connecteu!

        El primer que ho provi que digui a veure que li ha semblat!

        Gràcies a tots els guiferos que heu batallat per aconseguir-ho
        i gràcies també en especial a la gent d'ImpeVic pel suport que
        estan donat a aquest projecte!

-- Miquel Martos

El més Petit dels Peres.