Molt bé companys !

Ja et pots connectar a qualsevol dels 2 punts que hi ha a la plaça i et
deixa entrar i/o crear l'usuari per si no en tens.

Només una tonteria:
Els noms dels ssid son «guifi.net-PlacaNord-HostSpot» (i ...Sud...)
Es podria capgirar per «guifi.net-HostSpot-PlacaNord» (i ...Sud...) ?
Anant amb PDA quan vols connectar no s'acaba de veure tot el nom i has de
fer servir les barres d'scroll.
A més ja saps que ets a la Plaça i tant és connectar al N o al S  :-)

Aleix Solé va dir: