Es pot posar un portal captiu sense cap problema si hi poses OpenWRT.
Jo li he posat el OpenWRT al nanostation5 que tinc per fer proves.

Però com diu en Jordi, les nanostations van bé per fer de clients. I
si no tens molt per ma el OpenWRT, o qualsevol linux, i ho vols fer
rapid, es millor fer-ho amb RouterOS.