Doncs certament no ho tinc molt de ma, però tinc temps fins al 31 de maig,
el que no hi ha es pressupost, i el RB133 es, amb la resta de components,
molt més car (el nanostation ja ho te tot incorporat).

El que necessitava amb urgència era saber si es podia o no, ja que aquesta
tarda-nit he tingut una reunió amb la coordinadora d'entitats del Poble Sec
(un barri de Barcelona), i necessitava saber-ho abans d'anar-hi.

La reunió ha anat bé i volen dur a terme el que explico al link que ha posat
el Dani. Ara escriuré un e-mail a la llista del barcelonès explicant com ha
anat.

--
Isidro Manzano
Ganon