Jo he hackejat el webif ... i es un pal ... però no soc massa bon
programador ;-)

Estic esperant que m'arribi un nanostation2 per posar-m'hi. Perque el
nanostation5 que tinc es complicat, s'ha de recompilar el kamikaze, i
la majoria de paquets. Ho he fet, pero abans de posar-m'hi a fons amb
el nano5, voldria deixar a punt el nano2, que funciona amb el kamikaze
"default".

Joan