Es que no ha pas de ser "molt", jo estic pensant amb un webif tal qual, però amb una pantalla d'entrada o una opció "guifi", on hi hagi la informació que necessitem des per als usuaris normals (mode client) des d'una sola pantalla. Així tindríem 2 coses, el client simple, i ja tot el webif per a configs més avençades.

Si tens fet alguna cosa, per poca que sigui, però al menys ens pots fer una petota introducció de com es fa, i s'inclou en el paquet del webif que hi hagi perquè després el puguem compilar i crear-nos el nostre paquet propi, de moment seria més que suficient i ja estalviaries la feina de mirar-s'ho a qui sigui que ho vulgui fer.

En/na Xavier Martinez Lladó ha escrit:

Home, jo tinc unes petites cosetes fetes pero molt, molt, molt, poc. Això si, si algú s’anima a fer-ho amb mi jo m’hi poso, ara, jo sol no tinc prou força de voluntat! ;)

*De:* [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] *En nombre de *albert homs
*Enviado el:* jueves, 10 de abril de 2008 18:40
*Para:* guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
*Asunto:* Re: kamikaze+webif simple -era- Re: [guifi-usuaris] En una xarxaobrir una ADSL per convidats de fora

No, haviem fet coses pel whiterussian i hem trastejat el kamikaze però no hem arribat a fer res amb el webif

El 10/04/08, *Joan Llopart* <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit:

A Manresa no tenieu algo de x-wrt "adaptat"?

El 10/04/08, albert homs <[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>> ha escrit: