Gràcies Roger per l'aclariment i com molt bé diu en Ramon per això hi ha les
llistes per aclarit conceptes, que no és fàcil, ja he vist el fulletó amb el
nou contingut, em sembla que així queda més clar.

Sort amb les instal·lacions.

El 14 / maig / 2008 20:43, imakoki <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

El més Petit dels Peres.