---------- Forwarded message ----------
From: Carles Soler Serra <[EMAIL PROTECTED]>
Date: 14/05/2008 20:36
Subject: Xarxa lliure a Fonollosa! URGENT
To: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED]

bona tarda,

sóc Carles Soler regidor de l'ajuntament de Fonollosa, tinc la regidoria que
abans ocupava l'Alfons Parcerisas.  Com sabeu nosaltres estem interessats en
 crea  una xarxa lliure pq a Fono. el tema de la banda ample està fotut. La
voldríem dur a terme aquest any i la qüestió és que aquest 20 de maig
s'acaba el termini de presentació d'una subvenció on crec que podríem
entrar-hi el tema de la xarxa lliure. La subvenció surt de la Secretaria de
Estado de Telecomunicaciones y para la Sociedad de la Informacion i està
dins el subprograma Avanza Infrastructuras.  La documentació que ens demanen
és aquesta:

"-Prestaciones técnicas del  servicio.

-disponibilidad

-coste del servicio para usuarios.

-Detalle inversiones a realizar.

-Identificacion, descripcion y coste de los distintos elementos del
proyecto.

-Planificación del proyecto

-Justificacion de la alternativa elegida.

-Análisis socio-económico.

-etc..."

Potser espanta, però, tot  es possible. Si ja tenieu una mica de projecte
ens el mirem  conjuntament  i  ho aproximem el màxim a la realitat. Moltes
de les coses que demanen són descripcions i memòries  que l'Ajuntament ja
les maquillarem...

PERDONEU-ME perquè no es pot anar tant a última hora però aquesta subvenció
 no l'he sabut fins fa poc! em podeu trucar  per concretar com ho podem fer
al 630905476 Carles Soler.

Gràcies i PERDONEU  PELS POCS DIES QUE KEDEN,