Si l'ssid és el mateix no cal ni que clonis la MAC. Et podries trobar
que si algun client funciona amb Alachemy 6.0 noli vagi , perque
aquest firmware si necessitava la MAC de l'AP per enllaçar apart de
l'essid.

PD. A l'apliació pots configurar això de l'antena A o B quan edites una ràdio.

El 21 / juny / 2008 10:19, Jordi Soler <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit:

Miquel Martos