Okis, el SSID és el mateix

PerafitaBiblioAP3

peró no hi puc fer pings a la penya que hi ha ... a no sé que tots els hi
passi alguna cosa....

5784PerafitaCalPensiRadio1 <http://guifi.net/guifi/device/4166>
PerafitaCalPensi <http://guifi.net/node/7907>10.138.57.97/27.99Operatiu
Gateway0.02280-E
5837PerafitaToniMolinotBiblio<http://guifi.net/guifi/device/4381>
PerafitaToniMolinot <http://guifi.net/node/6683>10.138.57.97/27.100Operatiu
Gateway0.217195-S  5644PerafitaMarioRadio1<http://guifi.net/guifi/device/3559>
PerafitaMario <http://guifi.net/node/6497>10.138.57.97/27.101Operatiu
Gateway0.044153-SE
8694PerafitaPahissaRadio1<http://guifi.net/guifi/device/7013>
PerafitaPahissa <http://guifi.net/node/9976>10.138.57.97/27.102Projectat
Gateway0.142103-E  7786PerafitaInsVerdRadio1<http://guifi.net/guifi/device/5998>
PerafitaInsVerd. <http://guifi.net/node/10879>10.138.57.97/27.103Operatiu
Gateway0.0264-NE  7807PerafitaDarekRadio1<http://guifi.net/guifi/device/4777>
PerafitaDarek <http://guifi.net/node/8898>10.138.57.97/27.104Operatiu
Gateway0.48470-E  6608PerafitaDamiaRadio1<http://guifi.net/guifi/device/5069>
PerafitaDamia <http://guifi.net/node/9348>10.138.57.97/27.106Operatiu n/a
0.5355-NE *cable*

El buffalo... amb l'antic AP3
http://guifi.net/guifi/device/3983

i el nou ST2 amb el nou AP3
http://guifi.net/guifi/device/9638

Moltes gràcies

...dimecres anirem per montar el tram de Sant Martí d'Albars...SMA
http://guifi.net/guifi/device/9645

El 21 / juny / 2008 10:49, Miquel Martos <[EMAIL PROTECTED]> ha escrit: