Oferiment de col·laboració guifi.net - Ajuntament de Barcelona amb un
model de carta per demanar dia i hora per desenvolupar aquesta
col·laboració:

http://guifi.net/ca/node/15539

Recollim a l'entrada adreces on podem fer arribar aquesta carta i un cop
lliurada, afegim la data d'entrada a cada un dels registres per deixar-ne
constància.

Salut i xarxa per a tots/es !!!

Lluís

> En un ajuntament com el de Barcelona, francament no ho sé. Fins ara anàvem
> a un ajuntament a través d'algú del municipi, i directament demanàvem una
> reunió amb l'alcalde o algun regidor directament, i es fa. Fins i tot en
> el cas d'Osona també moltes vegades ha estat al revés: Des del mateix
> ajuntament s'han posat directament en contacte amb nosaltres.
>
> Jo simmplement posaria la nota sobre paper (entre avui i demà revisaria el
> redactat), i posaria com a signants el nom de les persones que s'hi
> vulguin adherir, aniria a l'ajuntament, i presentaria la carta dirigida a
> [...]

Lluís