En/na Ramon Amblàs ha escrit:
M'han demanat d'anar a una escola per explicar als pares de la canalla de 8 a 12 anys els «perills» de Internet.

Algú s'hi ha trobat abans ?
Sabeu d'algun document o web on ja tingui la info mig mastegada i només calgui ampliar o posar al dia alguns conceptes

Tota informació és benvinguda, gràcies ;-)

Jo no tinc cap document però si que et puc dir que al nostre centre van venir els mossos d'esquadra, la secció de delictes informàtics... No et puc donar cap enllaç ni més informació, però em sembla que fan xerrades a instituts.