Si, a Vic a les escoles de primària també hi passa la guàrdia urbana i els explica coses del transit i demés.

En/na Dani . ha escrit:
A altres llocs no se, però a Barcelona es típic que a les escoles es presenti la Guardia Urbana o els Mossos per a fer xerrades o cussos per a nens, normalment de normes de vianants ( senyals de trafic, colors dels semafors etc...). Tambe hi ha algun cas de sexoleges ensenyant com mantindre relacions sexuals segures, com posar un preservatiu (a un platan xDDD) etc...

Parlo de fara uns 10 anys quant era un criu de EGB.