Jo faria incloure el Comun sense fils dins dels requisits del concurs.

Fernando
  ----- Original Message -----
  From:   knoppix   as
  To: guifi-usuaris
  Sent: Wednesday, October 01, 2008 9:28   AM
  Subject: [guifi-usuaris] Concurs Xarxa   wifi Ajuntament de Figueres

Ahir vaig Parlar amb el Sr Joan Aguer Cap del Depertament   d'informatica del
Ajuntament
de Figueres i amb va dir que el Concurs que   convocaran per tal de fer una
xarxa wifi
recollira les nostres ideas de fer   xarxa oberta
(conversa telefonica)
 Be crec que tidriam de tornar a   parlar amb ell per mirar com es deixa ben
clar en el
Concurs el que es   xarxa oberta i neutral
o si no podriem fer un redectat de les clausules   que es tindrian de incloure
en un Concurs
aixi
be Gracies per la vostre   Col.laboraciĆ³