Hola Roger,

Els contactes ja li havia passat al Lluís i al Ramon.
Te'ls hi poso a tu també, però millor parlar amb ells per no
trepitjar-vos...

Encara m'estic recuperant del "dilluns"...

fins aviat!
_________

L'alcalde d'Olivella es diu Quim (crec que de cognom, Mas)
A l'ajuntament: 93 896 47 16 (crec que fan tardes dimarts i dijous)
Al mòbil:       660 609 971
_________

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=olivella&ie=UTF8&ll=41.310437,1.811714&spn=0.054543,0.110378&t=h&z=13