Ostres!!!

He tingut un problema amb el webmail, i ara veig que al recarregar la
pantalla en lloc de a l'adreça privada del roger s'ha enviat a la llista.
Porfa esborreu les dades personals del missatge anterior...

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=olivella&ie=UTF8&ll=41.310437,1.811714&spn=0.054543,0.110378&t=h&z=13