No. Al menys jo no he estat capaç de fer-ho, en tinc una ;-)

Aprofitant això. Fa uns dies hem vaig estar pensant en una manera de
poder simular una xarxa local sobre guifi, o qualsevol altre xarxa,
fent servir tunels. Per poder aixi fer partides locals amb jocs
multijugadors que busquen les partides en la subnet local que tenen
configurada.

Ho dic perque no ho desenvoluparé, però si algú en te una gran, gran
necesitat, li explico la idea base.