2008/10/18 Joan Llopart <[EMAIL PROTECTED]>

> Has pogut navegar via proxy? Jo ho vaig provar un dia i no funcionava.
> Devia fer alguna cosa malament. Però t'asseguro que no podras de cap
> manera jugar per internet a traves d'un proxy.

Hi tant que si, potser la unica diferencia es que era amb proxys sense
usuari ;)
Lo de las actualitzacions de la ps3 i descarrega de jocs demos etc... ho he
vist amb els meus propis ulls fent el truco de comprar o començar a
descarrega amb una adsl directa i després connectant a la xarxa per
continuar descarregant amb el proxy. Una mica lio però funciona.