Hola a tots,

Us plantejo dos funcionalitats pel mapa de google que trobo a faltar.

Proposta 1: A la secció mapes afegir un camp de cerca, per poder buscar una
adreça determinada i que l'ubiqui al mapa.
Per nota si també es pogues buscar un node pel nom.
Això es útil quan de vegades ens envian un email dient "soc tal i estic al
carrer tal, sabeu si tinc cobertura, o quin es el node més proper?"

Proposta 2:
Quan naveguem pel mapa surt el nom dels nodes, estaria bé que fos un enllaç i
surtis la bombolla amb el nom, un enllaç a la plana del node, a més de les
dades que ja surten actualment.

Ja se que es millor donar la solució que plantejar el problema però els meus
coneixements tenen limit de moment, però si algú s'engresca si que puc donar un
cop de mà.

Fernando http://guifi.net/ca/node/10825