La 1a. crec que és bastant fàcil, algunes de les versions dels mapes que s'han fet, ho tenien. La 2a també es pot fer, però s'ha d'anar amb molt de compte perquè el sistema de javascripts del googlemaps és molt dolent per a gran quantitat de punts. S'hauria de fer una cosa per l'estil del prototip que va fer en Joan amb els mapes de santafe.

Jo però això ho deixo per altra gent i desenvolupo en altres linies i no li estic donant prioritat a això. També hi ha la idea de canviar el client per un de no-google.

En/na Fernando Graells ha escrit:
Hola a tots,
Us plantejo dos funcionalitats pel mapa de google que trobo a faltar. Proposta 1: A la secció mapes afegir un camp de cerca, per poder buscar una adreça determinada i que l'ubiqui al mapa.
Per nota si també es pogues buscar un node pel nom.
Això es útil quan de vegades ens envian un email dient "soc tal i estic al carrer tal, sabeu si tinc cobertura, o quin es el node més proper?" Proposta 2: Quan naveguem pel mapa surt el nom dels nodes, estaria bé que fos un enllaç i surtis la bombolla amb el nom, un enllaç a la plana del node, a més de les dades que ja surten actualment. Ja se que es millor donar la solució que plantejar el problema però els meus coneixements tenen limit de moment, però si algú s'engresca si que puc donar un cop de mà. Fernando http://guifi.net/ca/node/10825