Miquel,

Varios dubtes:
1. He intentat seguir les teves indicacions a la web proves.guifi.net però
encara es l'entorn antic, hi ha previsió d'actualització de l'entorn de proves?
2. Ho vaig aplicar al nou supernode que hem creat SBDCampanarSS
(http://guifi.net/node/17544) directament a la web però:
- la unió per cable la vam fer de port wan a port wan (estava feta abans de la
teva resposta i no es facil anar dalt del campanar per canviar-la de moment)
- vaig aplicar les teves sugerencies a (http://guifi.net/guifi/device/11440)
però on posava vlan2 jo posava Wan (segons la nomenclatura per linksys).
Passava lo que anaves dient, vaig afegir la interficie, vaig canviar remote
interface i si que em sortia creat l'enllaç a l'altre trasto.
- El problema es que en revisar l'altre trasto
(http://guifi.net/guifi/device/11439) l'enllaç no l'ha creat a interficies sino
a la secció de radio sense fils. Aleshores em sortia correctament l'unsolclic
del primer trasto però no em sortia a l'unsolclic del segon trasto.
- A més no puc afegir manualment cap interficie al segon trasto
(http://guifi.net/guifi/device/11439/edit)
De moment hem configurat manualment els trastos via web i funciona.

A banda, vaig revisar els canvis que havies fet a SBDFerg
(http://guifi.net/ca/node/10825) i ara un trasto sur amb la ip de rang
10.138.X:X i en canvi l'altre surt amb IP 172.25.X:X, és això normal?

Gràcies per les molesties, un cop ho domini ja podré continuar configurant els
nous nodes.

Fernando