1: http://test.guifi.net  (amb la versió nova te aquest altre nom)
2. Wan, Wan, ok cap problema :P
  Veig que al trasto 1, la interfície amb nom wLan/Lan ara es deia
Wan, lo que era incorrecte, per això no podies afegir noves
interfícies ni res. La interfície wLan/Lan ha d'existir SEMPRE i ha de
contindre la ip publica principal 10.xx.xx.x/xx.
Un cop he corregit això a la DB, he anat al trasto 2 que tenia
correctament la interfície wLan/Lan i a més a mes he vist que jahavies
afegit una anomenada Wan. En aquesta intefície Wan, he fet click al
icone d'afegir rang 172.x.xx.x i he triat el trasto 1 de la llista he
creat l'enllaç, i i he posat de nom al remote, Wan. I amb això s'ha
creat un enllaç: Wan/Wan amb ip's d'enllaç com necessitaves.
Si t'hi fixes ara cada aparell té la interfície wLan/Lan i la Wan i
l'unsolclic t'omple la informació per la lan i per la wan de manera
separada:
nvram set lan_ipaddr="10.138.105.97"
nvram set lan_gateway="0.0.0.0"
nvram set lan_netmask="255.255.255.224"
nvram set wan_proto="static"
nvram set wan_ipaddr="172.25.32.114"
nvram set wan_netmask="255.255.255.252"

3. Hi havia un error meu de quan vaig canviar el nom a la interfície,
vaig posar wLanLan enlloc de wLan/Lan ( sense la / aquesta no és
correcte).

--
Miquel Martos