Iep! .. a mi m'interessa ... però a SBG, els dilluns a les set de la
tarda, fins a les 10 de la nit, em cau una mica lluny i m'és complicat.

ehem ... si pel que fos canvieu els horaris (4 o 5 dissabtes al matí, de
4 o 5 hores, com en els "bons temps", estaria fenomenal! ... i si no,
res, ja aniré fent amb la bibliografia que heu passat :-)

Salut.

Joan T.

En/na Marc Riera ha escrit: