Hola,

Roger, si algun cop fas aquest curs per Barcelona fes-ho saber, plis,
m'interessa molt, tot i que no se si tinc prou nivell.

Com podem fer-ho per montar-lo a Barcelona. Passo copia a un aprell de
colegues que treballen a la casa Golferichs i a un Punt Multimedia de
Sants , a veure si els interessa muntar-lo a ca seva... Suposo que al
Rober li aniria be fer mes "bolos" i de pas guanyar-se la vida... ¿no
Roger?

Josep

El 21 / gener / 2009 02:27, Jordi Soler <jo...@setupinformatica.com> ha escrit:

Josep Vives Jounou