Hola Sergi,
soc un dels que te un dels nodes projectats a Terrassa (
http://guifi.net/node/8832 ) que esta  quasi a punt per posar en marxa, tot
i que en temes de guifi he estat per Sabadell.

Si demanes voluntaris aqui en tens un tot i que dos o tres hores em sembla
una mica excessiu per a una xerrada introductoria, si s'inclou un taller ja
podria ser molt més amè

Et deurien pitar les orelles perque ja havia vist que havies creat aquest
nodes i ja et tenia localitzat d'abans pel teu wiki i la llista
d'ubuntaires, a part que conec el CEIP Maria Gali (l'escola que dius del
costat) perque hi va un menut molt proper i em preguntava qui hauria
projectat un node alli.

en seguim parlant,

Salut

Albert Sarle