En/na Albert Sarle ha escrit:
Hola Sergi, soc un dels que te un dels nodes projectats a Terrassa ( http://guifi.net/node/8832 ) que esta quasi a punt per posar en marxa, tot i que en temes de guifi he estat per Sabadell.

Ja havia vist aquest node. Em sembla però que no hi ha visió directa entre els nodes dels centres i el teu.

Si demanes voluntaris aqui en tens un tot i que dos o tres hores em sembla una mica excessiu per a una xerrada introductoria, si s'inclou un taller ja podria ser molt més amè

El comentari de 2-3 hores era per indicar el límit teòric de temps del que disposem. Evidentment pot ser menys. Això va a càrrec de qui vulgui fer la xerrada

Et deurien pitar les orelles perque ja havia vist que havies creat aquest nodes i ja et tenia localitzat d'abans pel teu wiki i la llista d'ubuntaires, a part que conec el CEIP Maria Gali (l'escola que dius del costat) perque hi va un menut molt proper i em preguntava qui hauria projectat un node alli. en seguim parlant,

Si i tant! A veure si movem una mica el tema per Terrassa.

Salutacions,
--
Sergi Tur http://acacha.dyndns.org/mediawiki