Hola Ricard!
Doncs fare lo del cron! a veure que tal va.

Pel que fa a les dependències primer comprova si no les tens
instal.lades i si no és així les instal.la ( o t'ho hauria de demanar)
Les noves dependències respecte la versió anterior son:
php5-dev, debhelper, build-essential i librrd2-dev

El 23 / gener / 2009 18:14, Ricardo
<avcarri...@hospitaletwireless.org> ha escrit:

Miquel Martos