Ja esta apunt per baixar!

http://trac.guifi.net/trac/export/685/home/trac/packaging/debian/snpservices/snpservices_0.2.0-2_all.deb

Un cop instal.lat s'ha d'esperar entre 1 i 5 minuts a que el cron
instal.li el php-rrdtool i reinici l'apache.

Aveure que tal et va!

PD. recorda que ara la URL ja no ha de ser
http://servidor/snpservices/graphs/grpahs.php
si no tan sols:
http://servidor/snpservices
I que a la web s'ha d'editar el servei i canviar la versió a 1 a 2.0!
Si les lletres a les imatges no es veuen be, fes un dpkg-reconfigure snpservices
i canvia quan ho demani el valor de la versió rrdtool a 1.2!

El 23 / gener / 2009 19:14, Ricardo
<avcarri...@hospitaletwireless.org> ha escrit:

Miquel Martos