From:     - Sat Jan 24 02:27:43 2009
Date:     Sat, 24 Jan 2009 02:27:43 +0100
From:     Ramon Roca <ramon.r...@guifi.net>
To:     guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Subject:     guinux "preview" disponible

Al final he aconseguit cremar una 1a. còpia del livecd que munta servidors de gràfiques+proxy. Com que veig que alguns que la voleu provar fareu servir ferro vell, de moment és una i386. Quan veiguem que va tot bé, la donguem per bona i la gent la sàpiga muntar fàcilment, farem la 64 bits.

Només heu de cremar la ISO, i arrencar de CD (o ficar-la en un pendrive).
Un cop arrencat, en la icona de l'escriptori, heu de fer la instal·lació al disc dur. Fa molt poques preguntes, i simples.

Un cop muntat al disc dur, toneu a arrancar, i podeu entrar amb l'usuari guifi/passw0rd.

Un cop teniu l'¡escriptori, cliqueu a les icones corresponents per configurar el proxy o les gràfiques, només demanarà la contrasenya de root i el número de servidor, i amb això ja s'hauria de posar a treballar.

El webmin també hi vé, però s'ha de muntar a part. La xarxa arranca amb dhcp (potser podriem fer un unsolclic per configurar xarxa i rutes, que això crec que també lia molt a la gent, n'hi hauria prou amb preguntar el gateway de l'adsl, i el del mikrotik).

Bé, ara l'he cremat i l'he començat a pujar, però no sé si és el vent pero em diu que trigarà una estoneta (tot i que son només uns 560Mb), i és tardm o sigui que me'nn vaig a dormir. Demà si ha pujat bé el moc a un directori. Demà no sé com ho tindré, pero si puc també peno algunes instruccions a la web.