Ja l'han publicat :)
No el vaig publicar perquè vaig acabar tan tard que ni el vaig fer, ja us ho trobareu si esta ben copiat o no :P

El que estic veient és que l'octocefal des de barcelona ara no respon??? Te pinta de que esta penjat! :(

En/na Agusti Moll ha escrit:
A mi em surt el següent md5

$ md5sum -b guinux-cnml-server-0.1.i386.iso
74fbcc273a4da585fcc0eb8ac717be9c *guinux-cnml-server-0.1.i386.iso

per curiosistat, jo l'he baixat des del mesh per guifi del bandoler a una tasa de 500KBytes/s :-)