Bones i tèrboles.

2009/4/7 Pere Petit <ppe...@gmail.com>:
> Ahir estava massa calent per contestar la "broma" del "Sr. Al".

No m'extranya.
Jo només de llegir la resposta i saber per on anaven els teus tiros,
ja m'he emprenyat.

> Mira noi,si dintre de la nostre comunitat no ens podem donar suport en tots
> els temes malament aniríem, segurament tu ets molt espavilat

Al: hauries de saber que hi ha certa gent que te certa representació
com a "gurús" de guifi. Son gent a qui la resta sol fer cas perquè
confía en els seus coneixements. Afortunadament no tothom sap del
mateix, així que per a properes vegades, no pensis que dels 6000 i
pico nodes que hi ha, la gent entendrà les bromes linuxeres. Jo mateix
al principi vaig estar un parell de vegades a punt de fotre un RM per
confiar en els "supergurús".

Internet, pels novatos, es basa en la confiança. Sempre en la
confiança. No t'ha d'extranyar que hi hagi gent que confii en els
demés. Si algú els hi falla, normal que s'emprenyin d'allò més. Dubto
molt que fotis una broma de "el que has de fer per a que el windows
funcioni bé és format c:" sense dir-li que esborraría el disc sencer.

Lo de "la letra con sangre entra" està vist que no furula, així que si
penses que tothom pot prescindir del software propietari, no siguis
tan agressiu i demostra-ho a poc a poc. Hi ha moltes altre maneres.

 i ja fas de
> [...]
> guifi.net, allà tu amb la teva consciencia, si per alguna cosa és gran
> guifi.net és per la seva gent i per el respecte que ens tenim els uns als
> altres, amb les nostres limitacions.
> No m'agrada crear més polèmica i menys d'un tema banal com aquest, per això
> accepto les teves disculpes, tant mateix no dubtis que si em cal un cop de
> mà de la comunitat la tornaré a demanar, de la mateixa manera que si puc
> donar un cop de ma jo també el donaré.
> Un altre dia si no t'agrada la pregunt no la contestes i l'esborres, que

+1

Consti que dic el que dic perquè m'emprenya molt fer lluita pel
software lliure día a día, ensenyant i debatent, i que de cop algú es
salti tots els passos i li foti en l'aire l'ordinador a un desconegut
per la punyetera cara només perquè es posicioni contra els MAC (lliure
la xarxa, millor si el S.O. també).

També soc dels que creu que has fet una pixada fora de test, com el Sergi Sant.

Accepto conseqüències pel que dic.

> El més Petit dels Peres.
>
> El 7 / abril / 2009 09:00, Roger Baig Viñas <roger.b...@gmail.com> ha
> escrit: