De: Marc Riera <digitala...@gmail.com>
Para: guifi-usuaris@llistes.projectes.lafarga.org
Enviado: jueves, 16 de abril, 2009 23:45:32
Asunto: Re: [guifi-usuaris] Sepo caigut

Eis...perdon aper no contestra abans...

el problem aquest cop es SBG... la parabòlica es va moure i s'ha de fixar bé...
l'oriento..pero com que no la puc collar .. als primers vents,... marxa

dimecres si tot va bé pujarem amb la cistella de SECE... deixarem ok les dues
parabòliques.. pq Alpens tb s'ha mogut....

El 12 / abril / 2009 11:12, Josep <josep...@yahoo.es> ha escrit:

Dons des d'ahir al matí que el enllaç amb Perafita està caigut i queda una bona
part del LLuçanex aïllada. Sembla que torna a fallar el node de SepoDiposit.
Que es el que falla quan cau? Es pot fer alguna cosa per millorar-lo?
Si es material electric, podria mirar que tinc.

Josep

digi...@ina.cat
SERVEIS DIGITALS INTEGRALS

http://www.digitalaina.com