Seria possible posar un QoS per donar màxima prioritat al streeming de les
Jornades de Programari Lliure[1] de 9:30 fins a les 13:00?

La troncal entre Barcelona i Osona no es per tirar coets i per colmo Marata
es menja els 2 o 3 megas que hi ha fins a Barcelona anant a buscar internet
als Proxys de Barcelona, uns 17 salts fins al meu proxy ... que no se que
els a donat a tots per utilitzar el meu.

PC: De moment segurament deixare parat el meu proxy per asegurar que la
xarxa es fa servir per algo mes util que internet de franc.

[1] http://guifi.net/jpl2009

SAX!!