Dani, si veus el missatge, tu mateix.

No tinc acces al server icecast2 de Vic, no se on ha caigut la connexio, per
tant no te sentit muntar QoS, ja que no puc accedir, ja que els de Vic no
podran escoltar res de res.

Crec que el node http://guifi.net/setup esta KO, que es on esta el server de
streaming de la zona.

Dani pensa que el canal ''guifilabs'' puja des de Hospitalet al seu servidor
i ells escolten en local, no poden escoltar per el server d'Hospi.... si
poden pero tiraren a baix l'enllaç amb Osona.

Tu mateix

Salutacions

2009/7/4 Dani . <linksy...@gmail.com>

> Seria possible posar un QoS per donar màxima prioritat al streeming de les
> Jornades de Programari Lliure[1] de 9:30 fins a les 13:00?
>
> La troncal entre Barcelona i Osona no es per tirar coets i per colmo Marata
> es menja els 2 o 3 megas que hi ha fins a Barcelona anant a buscar internet
> als Proxys de Barcelona, uns 17 salts fins al meu proxy ... que no se que
> els a donat a tots per utilitzar el meu.
>
> PC: De moment segurament deixare parat el meu proxy per asegurar que la
> xarxa es fa servir per algo mes util que internet de franc.
>

> [1] http://guifi.net/jpl2009

> [...]

Miembro de Hospitaletwireless y Guifi.net - Barcelones
http://www.hospitaletwireless.org
http://guifi.net/ca/barcelones
http://guifi.net/ca/hospitalet